Minusta tule vesi peto kun oon

 kolme viikkoa allas  jumpassa

Kaksikymmentäviisi pitkäävuotta

olen sairauttni kantanut.

Ja se aika on raskasollut,

          jonka kanss* olen kamppaillut.

                 Elon riemuni vietin kerran

                    tuha tuskaa mun ympäröi.

               Sitä syksyä silloin kerran,

                 en unohda  milloinkaan.

                  Se mulle murhee antoi,

                   jonka hautaani viedä saan.

                Jokin sairaus  kumma silloin

                  vei  jalkani, voimani mun.

            Ne eloni voimat kaikki

                jotka jäljellä mull on on viel

           niit` yritän itsekin hoitaa

          ne aarteet eloni tiell`

  Mun päivistä jokaisesta,

oon hänelle kiitollinen,

          vaikk` kivinen onkin mun tieni,

jolla jalkani uupuvat,

          sillä myöskin on myötämaansa,

   jossa kukaset tuoksuvat.

       Ja niiss` on mun eloni riemut,

    ne mun tietäni tasoitta.

      Ja siksi ah, elää tahdon

    ja elämää rakastaa.

Käykää vierailulla tuli äkki 

lähtö Turkun Maskun kuntoutuskeskukseen

kolmen viikon kuntoutus jaksolle.

10.2. pitäs olla perillä. 

 

 

SE TIETÄÄ TÄTÄ