:)HYVÄÄ JA HAUSKAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE  

SELVITYS

“Jos olet sitä mieltä että olen hiukan poissaoleva, väsynyt ja
kummallinen, voin kertoa sinulle yhden asian, voit sitten helpommin
ymmärtää minua.

Kummallinen vanha akka on muuttanut asumaan luokseni,
en tiedä kuka hän on enkä mistä hän tulee.
Ehdottomasti en ole
häntä pyytänyt tulemaan, tiedän vain että eräänä päivänä hän oli täällä.

Hän on viekas ..
Enimmäkseen hän on poissa, mutta kun menen peilin ohi voin nähdä
vilahduksen hänestä.
Kun seisahdan peilin eteen niin akka on siellä ja peittää
minut melkein kokonaan. Joten en voi nähdä viehättävää peilikuvaani.
Olen yrittänyt sanoa hänelle että lopettaisi
- mutta hän sanoo vain takaisin.
Se on julmaa.

Jos hän nyt aikoo pysyä luonani, niin mielestäni hän voisi maksaa vuokraa,
mutta ei.
Olen löytänyt joskus jonkun kolikon taskustani tai sohvatyynyn alta,
mutta nehän ovat vain siemenperunoita.
Asia on nimittäin niin,luulen ainakin
- en kuitenkaan halua tehdä liian nopeita johtopäätöksiä
- hän varastaa minulta. Joka kerta kun olen nostanut rahaa
pankkiautomaatista – niin ne vain häviävät?????
MINÄ en voi missään olosuhteissa tuhlata niin paljon rahaa, joten ainoa
lopputulos on että akka varastaa minulta.
Hän näyttää tarvitsevan nuorennusrasvaa,joten sinne menevät varmasti
minun rahani.
Mutta se ei ole vain raha joka häviää!

Ruoalla on kummallinen huolestuttava tapa hävitä,
erikoisesti makeiset kuten suklaa, viini ja muut hyvät.
En voi pitää edellämainittuja enään kotona, hän näyttää olevan tosi
makean ryöväri.
Mutta hänen on parasta varoa – kilot tulevat nopeasti.
Uskon että hän ymmärtää ongelman, hän nimittäin muuttaa vaakaa niin
että se näyttää liikaa kun minä punnitsen itseni ja siten hän haluaa
minun luulevan että minä itse syön kaikki hyvät ja painoni nousee.

Hän muuttaa myös minun vaatteitani siten etteivät ne enään käy minulle.
Sitten hän tutkii minun papereitani ja tavaroitani joten en enään
öydä niitä.
Eritoten tämä on raskasta
- koska olen aina pitänyt hyvän järjestyksen kaikessa.

Hän voi silloin tällöin muuttaa minun nauhoituksiani kovalevyllä, joten
tapahtuu että minä itse poistan sellaista jonka olisin halunnut pitää
tallessa.
Hän keksii mitä ihmeellisinpiä asioita ärsyttääkseen minua,
tekstin postissani ja lehdissäni hän saa epäselväksi, niin että tuskin
näen mitä niissä kirjoitetaan..
Hän laittaa superliimaa paketteihin,purkkeihin ja pulloihin vain
siksi etten saisi niitä auki.

Öisin hän kuorsaa niin kovaa että herään – erittäin häiritsevää.
Luulin ettei hän voisi keksiä enempää tapoja kiusata minua mutta
kun olin ottamassa uutta passikuvaa – mitä luulet tapahtui? Juuri kun
salamavalo välähti niin akka onneton asettui eteeni.

NYT MINULLA ON HÄNEN KUVANSA PASSISSANI 10 VUOTTA ETEENPÄIN!!!!!”

kirjoittanut: tahmatassukka